Advertisement

طالبان کابل : عید طالبان در خیابانهای کابل / وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان در حال ورود به شهر کابل هستند و مرکز ولایت بامیان نیز به تصرف.

طالبان کابل : عید طالبان در خیابانهای کابل / وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان در حال ورود به شهر کابل هستند و مرکز ولایت بامیان نیز به تصرف.. بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان این واهمه وجود دارد که نیروهای طالبان از شمال و مناطق دیگری که به دست گرفته‌اند برای براندازی حکومت مرکزی به کابل بروند. طالبان هنوز به مرکز کابل مسئولان طالبان در یک بیانیه مدعی شدند که هرگز قصد ندارند با زور سرنیزه وارد پایتخت افغانستان شوند. افزایش حملات طالبان در افغانستان به دنبال خروج نیروهای آمریکایی از این کشور صورت گرفت و. برای حمایت از ما لطفا چینل را سبسکرایب کنیدto support us please subscribe our youtube channel. رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است.

ادعای یک رسانه افغانستانی؛ احتمال کودتای آمریکایی در کابل. زنگ هشدار سقوط کابل برای تهران؛ طالبان در یک قدمی کابل! فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: سهیل شاهین، سخنگوی طالبان به شبکه تلویزیونی الجزیره که متعلق به قطر است گفت شورشیان این گروه «در انتظار انتقال مسالمت آمیز. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم.

حمله طالبان در کابل ده ها نفر را کشت؛ وقوع انفجار دوم در ...
حمله طالبان در کابل ده ها نفر را کشت؛ وقوع انفجار دوم در ... from im-media.voltron.voanews.com
همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. روز یکشنبه طالبان به کابل رسید. نیروهای طالبان حمله خود را به پایتخت افغانستان آغاز کردند. طالبان افغان دارالحکومت سے صرف کابل سے 50 کلومیٹر دور موجود ہیں جب کہ افغان روسی خبررساں ادارے کے مطابق افغان دارالحکومت کابل کی جانب طالبان کی پیشقدمی تیزی. وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان در حال ورود به شهر کابل هستند و مرکز ولایت بامیان نیز به تصرف. طالبان جنگجو افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے ہیں جب کہ خبر رساں ادارے 'رائٹرز' کے مطابق افغان وزارتِ داخلہ نے تصدیق کی ہے کہ طالبان کابل میں تمام. تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. حامد کرزای، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار شورای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت تشکیل دادند.

براساس این گزارش، درگیری‌ها در حومه شهر کابل از جمله شهرستان «پغمان» در جریان است و عناصر طالبان توانستند که چندین خط دفاعی را در این شهرستان به کنترل درآورند.

تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. طالبان فرصتی برای تصرف کابل در آینده ای قابل پیش بینی ندارد. یک فعال رسانه‌ای ساکن کابل به ایسنا گفت: وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان در حال ورود به شهر کابل هستند و مرکز ولایت بامیان نیز به تصرف. د طالبانو ویندوي د کابل له امنیتي چارواکو غوښتي چې. ہماری پالیسی ہے کہ ہم مذاکرات کے زریعے ایک حل تک پہنچیں۔ ترجمان طالبان. همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. به لطف حمایت پزوار هلی کوپتر آمریکایی بر فراز سفارت ایالات متحده در شهر کابل همزمان با ورود نیروهای طالبان. اکنون با سقوط جلال‌آباد تنها کابل در اختیار دولت اشرف غنی باقی مانده است. تا زمانی که انتقال مسالمت‌آمیز کنترل کابل پایتخت افغانستان صورت گیرد صبح امروز منابع مردمی از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر دادند. طالبان افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے۔ غیر ملکی میڈیا کے مطابق کابل میں سرکاری دفاتر کو خالی کروا لیا گیا ہے جبکہ کچھ علاقوں میں دکانیں بھی. طالبان افغان دارالحکومت سے صرف کابل سے 50 کلومیٹر دور موجود ہیں جب کہ افغان روسی خبررساں ادارے کے مطابق افغان دارالحکومت کابل کی جانب طالبان کی پیشقدمی تیزی. براساس این گزارش، درگیری‌ها در حومه شهر کابل از جمله شهرستان «پغمان» در جریان است و عناصر طالبان توانستند که چندین خط دفاعی را در این شهرستان به کنترل درآورند.

د طالبانو ویندوي د کابل له امنیتي چارواکو غوښتي چې. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کی رفتار نے جہاں تجزیہ کاروں کے اندازوں کو غلط ثابت کیا وہیں صحافیوں کو بھی یہ 'میں یہاں کابل کے مرکز میں اپنی رہائش گاہ پر ہوں۔ یک فعال رسانه‌ای ساکن کابل به ایسنا گفت: طالبان وارد کابل شده و بنا بر برخی گزارش‌ها به کاخ ریاست جمهوری رسیده است. سقوط گذرگاه کابل به دست طالبان.

یک گروه 9 نفره طالبان در کابل بازداشت شده است - محراب اندیشه
یک گروه 9 نفره طالبان در کابل بازداشت شده است - محراب اندیشه from mehrabeandishe.ir
هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید. طالبان افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے۔ غیر ملکی میڈیا کے مطابق کابل میں سرکاری دفاتر کو خالی کروا لیا گیا ہے جبکہ کچھ علاقوں میں دکانیں بھی. آمریکا با گروه طالبان برای عدم حمله به نیروها و دیپلمات‌های این کشور هنگام خروج از فرودگاه بین المللی کابل مذاکره کرده است. همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. بدرقه ارزشمند زاکانی با رأی بالا. نیروهای طالبان در شبانه روز گذشته تعداد دیگری از شهرهای مهم افغانستان از جمله مزارشریف و جلال‌آباد را تصرف کردند و حلقه دور کابل، پایتخت این کشور تنگ‌تر شده است. همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. سفارت ایالات متحده در کابل به کارکنان خود دستور داده تا وسایل و اطلاعات محرمانه را نابود کنند.

بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان این واهمه وجود دارد که نیروهای طالبان از شمال و مناطق دیگری که به دست گرفته‌اند برای براندازی حکومت مرکزی به کابل بروند.

د طالبانو ویندوي د کابل له امنیتي چارواکو غوښتي چې. طالبان در این بیانیه آورده است: همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. اکنون با سقوط جلال‌آباد تنها کابل در اختیار دولت اشرف غنی باقی مانده است. طالبان افغان دارالحکومت سے صرف کابل سے 50 کلومیٹر دور موجود ہیں جب کہ افغان روسی خبررساں ادارے کے مطابق افغان دارالحکومت کابل کی جانب طالبان کی پیشقدمی تیزی. طالبان فرصتی برای تصرف کابل در آینده ای قابل پیش بینی ندارد. طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور. برای حمایت از ما لطفا چینل را سبسکرایب کنیدto support us please subscribe our youtube channel. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. آمریکا با گروه طالبان برای عدم حمله به نیروها و دیپلمات‌های این کشور هنگام خروج از فرودگاه بین المللی کابل مذاکره کرده است. براساس این گزارش سخنگوی طالبان اعلام کرده هنوز درباره کابل تصمیم نگرفته اند اما از زنان خواسته‌است به مکان‌های امن بروند. سفارت ایالات متحده در کابل به کارکنان خود دستور داده تا وسایل و اطلاعات محرمانه را نابود کنند.

نیروهای طالبان حمله خود را به پایتخت افغانستان آغاز کردند. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. روز یکشنبه طالبان به کابل رسید. رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. بدرقه ارزشمند زاکانی با رأی بالا.

سفر هیات سیاسی طالبان به ایران؛ وزارت خارجه افغانستان ...
سفر هیات سیاسی طالبان به ایران؛ وزارت خارجه افغانستان ... from gdb.rferl.org
زنگ هشدار سقوط کابل برای تهران؛ طالبان در یک قدمی کابل! برای حمایت از ما لطفا چینل را سبسکرایب کنیدto support us please subscribe our youtube channel. برخی از گزارش‌ها از ورود طالبان خبرگزاری رویترز روز یکشنبه ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) با انتشار گزارشی از کابل از آغاز حمله طالبان. همزمان طالبان اعلام کرده اجازه خروج امن به افرادی که خواهان خروج هستند از کابل را داده و از زنان خواسته به جاهای امن بروند. بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان این واهمه وجود دارد که نیروهای طالبان از شمال و مناطق دیگری که به دست گرفته‌اند برای براندازی حکومت مرکزی به کابل بروند. همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. تفصیلات کے مطابق طالبان کی جانب سے افغان دارالحکومت کابل میں داخلے کے بعد خیال رہے کہ افغان طالبان کچھ دیر قبل افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہوچکے ہیں۔ طالبان جنگجو افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے ہیں جب کہ خبر رساں ادارے 'رائٹرز' کے مطابق افغان وزارتِ داخلہ نے تصدیق کی ہے کہ طالبان کابل میں تمام.

هرقدر که دولت کابل در گفتگوها با طالبان تاخیر بیندازد.

طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور. د طالبانو ویندوي د کابل له امنیتي چارواکو غوښتي چې. براساس این گزارش سخنگوی طالبان اعلام کرده هنوز درباره کابل تصمیم نگرفته اند اما از زنان خواسته‌است به مکان‌های امن بروند. حامد کرزای، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار شورای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت تشکیل دادند. هرقدر که دولت کابل در گفتگوها با طالبان تاخیر بیندازد. همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. طالبان همزمان با ورود به کابل بیانیه ای نیز صادر کرده و اعلام کرده: تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید. طالبان جنگجو افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے ہیں جب کہ خبر رساں ادارے 'رائٹرز' کے مطابق افغان وزارتِ داخلہ نے تصدیق کی ہے کہ طالبان کابل میں تمام. بدرقه ارزشمند زاکانی با رأی بالا. یک فعال رسانه‌ای ساکن کابل به ایسنا گفت: طالبان افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے۔ غیر ملکی میڈیا کے مطابق کابل میں سرکاری دفاتر کو خالی کروا لیا گیا ہے جبکہ کچھ علاقوں میں دکانیں بھی.

همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به طالبان. برخی از گزارش‌ها از ورود طالبان خبرگزاری رویترز روز یکشنبه ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) با انتشار گزارشی از کابل از آغاز حمله طالبان.

Posting Komentar

0 Komentar